Aktuálně zde najdete recenze na: 62 knih

Žanet po dlouhé době opět zdraví!

31.03.2012 11:06
Copak se tady dělo?

Všem knihomolům, zastáncům úžasného literárního světa, amatérským spisovatelům a knihodobrodruhům, a samozřejmě všem recenzentům a aktivním pisatelům, přeji příjemné sobotní dopoledne.

Hlásím se vám po delší době, za což se vám velmi, velmi omlouvám. Není to tím, že by mě práce na tomto webu nebavila - to ani nemůže, když vidím zájem recenzentů neustále sem přispívat, což mě opravdu neskutečně těší - a není to ani tím, že mám momentálně webů pod palcem trochu víc. Problém byl s přihlašovacími údaji, který se zkrátka vyřešil až dnes. Jak to asi každý z nás tak trochu zná, počítače, e-maily i přihlašovací údaje umí být občas trošku zákeřné. Stejně tak se to stalo mně. A protože jsem momentálně jediná správkyně webu, musela jsem tento problém vyřešit...

Problémy jsou ale zažehnány a vše se může vrátit zpátky do starých kolejí - mezi knihy, spisovatele a úžasné literární hrdiny.

Nějaké nové příspěvky?

Upřímně doufám, že během právě začínajícího víkendu stihnu přidat všechna díla, která netrpělivě čekají na zveřejnění, protože se chtějí ukázat světu, a s nimiž si hlavně jejich autoři dali velkou práci, aby recenzi k nim napsali. Je jich opravdu hromada a já se už strašně moc těším, až se s vámi o ně budu moci podělit.

Pro tuto chvíli mám pro vás tři nové příspěvky.

  • Ann Taylor si na chvíli vyzkoušela, jaké to je být v kůži profesionálního vrahouna. Své brutální i svůdné zkušenosti vám přináší v přímo vražedné smršti informací v recenzi knihy Deník sentimentálního zabijáka
  • ...potom se s ní vydáme do známého světa Eda McBaina v knize Jack a fazole, Sněhurka, Popelka. Věřte, že v jeho podání se o pohádky na dobrou noc skutečně nejedná.
  • A v neposlední řadě se - opět s Ann Taylor - můžeme vydat do trošku jiného soudku, tentokrát se vydáme do historie o několik století zpátky v knize Vladař. Neméně zajímavé a vesměs poučné čtení.

Těším se na další recenze. Odkazy na obrázcích vás zavedou rovnou k novým recenzím...

  

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode